sobota, 20 października 2012

blue mascara

Czy również uważacie, że jednym z najciekawszych trendów w jesiennym makijażu jest niebieska mascara?  Ja zdecydowanie tak!

Początkowo miałam mieszane uczucia. Zastanawiałam się czy ten kolor na rzęsach nie będzie zbyt krzykliwym akcentem w codziennym makijażu i czy nie okaże się, że nadaje się on tylko na wielkie wyjścia. Zagłębiając się w temat zauważyłam jednak, że niebieska mascara pasuje w sumie do każdego typu urody, pięknie podkreśla każdy kolor oczu, nadaje świeżości. Na dodatek wytuszowane na niebiesko rzęsy w zasadzie tworzą cały makijaż, wystarczy dodać kroplę podkładu, odrobinę pudru i wyglądamy świetnie. Właśnie ta kwestia mnie przekonała, bo chociaż doceniam i powdziwiam piękny, skomplikowany makijaż, to na codzień preferuję szybkie rozwiązania. 








skusicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz